112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Harun Esim, söz konusu vakaların ilgili birimlere yönlendirilerek hızlı bir şekilde sahada müdahale edildiğini açıkladı.
Harun Esim, yaptığı açıklamada, “112 Çağrı Merkezi’ne yapılan çağrılarla ilgili olarak, her türlü acil duruma müdahale edilmiştir. Çağrılarımız, Jandarma, Emniyet, Sağlık, AFAD, İtfaiye ve Orman gibi ilgili birimlere yönlendirilmiştir. Ayrıca, doğrudan diğer kurumlarca müdahale edilen vakaların sayısı 600’dür” dedi.
Vakalar arasında, Karayolları 65. Şube Müdürlüğü (Yozgat) ve 68. Şube Müdürlüğü (Boğazlıyan), ÇEDAŞ İl Müdürlüğü, Türk Telekom İl Müdürlüğü gibi kurumlar da sahada aktif bir şekilde yer aldı. Ayrıca, Yozgat İl Özel İdaresi, karla mücadele çalışmaları kapsamında 341 köy yolunu açtı.
Esim, 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü, vatandaşların güvenliği ve sağlığı için gerekli tüm müdahaleleri sürdürerek, olası acil durumlar için hazır olduğunu belirtti.
112 Acil Çağrı Merkezi’ne 1.215 vaka başvurusu yapıldı
Yozgat 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü tarafından bir günde toplam 1.215 vakaya Vali Mehmet Ali Özkan’ın koordinasyonunda ilgili birimlere yönlendirilerek müdahale edildi.