Ziyaretlerde, eğitim-öğretim faaliyetleri yerinde incelenirken, okulların genel durumu, ihtiyaçları ve eğitim süreçleri gözden geçiriliyor.
Her okul ziyareti sırasında idareciler ve öğretmenlerle yapılan toplantılarda, hem mevcut eğitim faaliyetleri hem de gelecekte yapılacak projeler ele alınıyor. Özellikle Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli çerçevesinde, okullardaki eğitim ve yönetim süreçlerinin nasıl daha verimli hale getirileceği üzerine fikir alışverişleri yapıldı.
Ziyaretlerde, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında yapılacak iş ve işlemlerle ilgili kapsamlı görüşmeler gerçekleştiriliyor. İl Milli Eğitim Müdürü İsmail Altınkaynak, ziyaretlerin amacı hakkında yaptığı açıklamada, eğitim-öğretim faaliyetlerinin denetimi ve değerlendirilmesinin yanı sıra, okul yöneticileri ve öğretmenlerle iş birliği içinde geleceğe yönelik planlamalar yapıldığını belirtti. Altınkaynak,“Okullarımızda eğitim öğretim süreçlerini yerinde inceleyip, karşılaşılan zorlukları ve çözüm önerilerini istişare ediyoruz. Eğitimde kalitenin artırılması için sürekli bir denetim ve değerlendirme süreci yürütüyoruz,” dedi.
Altınkaynak, modelin temel hedeflerinin, öğrencilerin akademik başarılarının artırılmasının yanı sıra, onların sosyal, kültürel ve ahlaki gelişimlerinin desteklenmesi olduğunu ifade etti.
İl Milli Eğitim Müdürü İsmail Altınkaynak, ziyaretlerinde eğitim sürecine katkı sunan tüm öğretmen ve yöneticilere teşekkür etti. Altınkaynak, “Okullarımızın başarıya ulaşmasında idarecilerimizin ve öğretmenlerimizin fedakâr çalışmaları büyük bir rol oynamaktadır. Onların gayreti, öğrencilerimizin geleceği için attığımız her adımın temelini oluşturmaktadır. Tüm öğretmen ve idarecilerimize özverili katkılarından dolayı teşekkür ediyorum,” diye konuştu.
/Yusuf BAĞCI