""

Besiciler kurbanlıklarını sosyal medyadan satıyor « Yeniufuk Gazetesi

24 Kasım 2024 - 16:28

Besiciler kurbanlıklarını sosyal medyadan satıyor

Gelişen ve değişen teknolojiye ayak uyduran besiciler, büyük bir zahmetle besledikleri kurbanlıklarını sanal platformlarda yayınladığı fotoğraflarla alıcıların tercihine sunuyor.

Besiciler kurbanlıklarını sosyal medyadan satıyor
Son Güncelleme :

28 Nisan 2024 - 16:42

Kurban Bayramı’nın yaklaşmasıyla birlikte, geleneksel satış yöntemlerinden farklı olarak besiciler, teknolojinin gücünden faydalanarak kurbanlık hayvanlarını sosyal medya üzerinden satışa sunuyor.
SOSYAL MEDYA VE WHATSAPP İLE SATIŞ
Besiciler, sosyal medya üzerinde kurbanlık hayvanların bilgilerini paylaşarak, potansiyel alıcılara ulaşıyor. Hayvanların fotoğraflarını ve detaylarını sosyal medya platformlarında paylaşan besiciler, aynı zamanda WhatsApp gibi iletişim uygulamalarını da kullanarak müşterilere hızlıca ulaşabiliyor. Bu sayede, alıcılar hayvanların fiyatı, ağırlığı ve diğer detayları hakkında bilgi sahibi olabiliyor ve istedikleri hayvanı satın alma imkanına kavuşuyor.
HER BESİCİ HEM MÜŞTERİ MEMNUN
Çeşitli alışveriş ve internet sitelerinde büyükbaş ve küçükbaş hayvanların satışını yapan besiciler, bu yeni satış yönteminden oldukça memnun. Hayvanlarını internet üzerinden ilan vererek daha geniş bir kitleye ulaştıklarını ve dolayısıyla daha kolay bir şekilde satabildiklerini belirtiyorlar. Besiciler, müşterilerin internet aracılığıyla daha kolay ulaşabildiğini ve bu sayede satışların daha hızlı gerçekleştiğini ifade ediyorlar.
TEKNOLOJİNİN GETİRDİĞİ KOLAYLIK VE VERİMLİLİK
Besiciler, teknolojinin getirdiği kolaylıkla hayvanlarını daha hızlı ve kolay bir şekilde satabildiklerini vurguluyorlar. Eskiden internet üzerinden satış yapmadıkları zamanlarda hayvanlarını daha zorlu koşullarda sattıklarını belirten besiciler, şimdi ise internet sayesinde daha geniş bir müşteri kitlesine ulaşabildiklerini ve bu sayede satışlarını artırdıklarını ifade ediyorlar./Nazife EKİCİ

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.