""

ÇEDAŞ’a paydaşlarından destek « Yeniufuk Gazetesi

19 Nisan 2024 - 19:33

ÇEDAŞ’a paydaşlarından destek

ÇEDAŞ, müşteri memnuniyeti odaklı hizmet kalitesini belgelemek amacıyla KalDer tarafından yürütülen Ulusal Kalite Hareketi’ne, İyi Niyet Bildirgesini imzalayarak dâhil oldu.

ÇEDAŞ’a paydaşlarından destek
Son Güncelleme :

25 Temmuz 2017 - 7:00

ÇEDAŞ Genel Müdürlüğü’nde gerçekleştirilen imza törenine bazı kamu-kurum ve kuruluşlarının yetkilileri de katılarak ÇEDAŞ’a destek oldu.
Sivas, Tokat ve Yozgat’ta 52 bin kilometrekarelik alanda 40 ilçe, 55 belde ve 3 bin 200 köydeki 920 bin abonesine daha kaliteli ve kesintisiz elektrik dağıtım hizmeti sunma hedefi ile bakım-onarım, yeni tesislerin kurulumu, teknolojik yatırım ve Ar-Ge faaliyetlerinin yanı sıra kurumsal kültürü geliştirmeye yönelik çalışmalarını sürdüren Çamlıbel Elektrik Dağıtım A.Ş. (ÇEDAŞ), Kalite Derneği (KalDer) ile imzaladığı Ulusal Kalite Hareketi İyi Niyet Bildirgesini imzalayarak, UKH’nekatıldı.
ÇEDAŞ Genel Müdürlüğünde gerçekleştirilen imza törenine Sivas Belediye Başkan Yardımcısı Ahmet Özaydın, Çalışma İş Kurumu Sivas İl Müdürü Hikmet Canpolat, Sivas Ticaret İl Müdür Vekili Selim Baş, Sivas Muhtarlar Derneği Başkanı Duran Koç, ÇEDAŞ Genel Müdürü Ahmet Sait Akboğa, KalDer Genel Sekreteri Semih Ersun, KalDerMükemmelik Ödülleri Sekreteri Berçin Gün ve ÇEDAŞ yöneticileri katıldı.
“ÇEDAŞ’A BÜYÜK SORUMLULUKLAR DÜŞÜYOR”
İmza töreninde konuşan Belediye Başkan Yardımcısı Ahmet Özaydın, Sivas Belediyesi’nin kentteki en önemli paydaşlarından birinin ÇEDAŞ olduğuna dikkat çekti. Belediye olarak yatırımlarla ilgili konularda ÇEDAŞ ile ortak hareket ederek koordineli bir çalışma yürüttüklerine vurgu yapan Özaydın, “Sivas’ın gelişmesi ve ihtiyaç duyulan yatırımların hayata geçirilmesi noktasında ÇEDAŞ ile koordineli bir şekilde çalışmalarımızı sürdürüyoruz.
Bu çalışmalar esnasında ÇEDAŞ’ın müşteri memnuniyeti odaklı çalışmaları ve bizlere gösterdikleri desteği takdir ediyoruz. Hizmet kalitesini beğendiğimiz ÇEDAŞ’aKalDer ile işbirliği içerisine girdikleri bu yeni süreçte müşteri memnuniyeti adına daha büyük sorumluluklar düşüyor. Sivas Belediyesi olarak biz ÇEDAŞ’a güveniyor ve bu süreçte kendilerini destekliyoruz. Daha mükemmel hizmet verme adına başlatılan bu sürecin ÇEDAŞ ve KalDer’e hayırlı olmasını diliyorum” dedi.
“ÇEDAŞ’A KALDER İLE BAŞLADIKLARI YOLCULUKTA
BAŞARILAR
DİLİYORUM”
Sivas Muhtarlar Derneği Başkanı Duran Koç ise elektriğin günlük yaşam içerisindeki önemine vurgu yaparak, “Temsilcisi konumunda olduğumuz mahallelerimizdeki vatandaşlarımızın sorunlarının takibi ve çözümü aşamasında biz muhtarlara büyük görevler düşüyor. Bu kapsamda kamu kurum ve kuruluşları başta olmak üzere kamu hizmeti veren diğer şirket ve işletmelerle sıkı bir diyalog halindeyiz. Özellikle günlük yaşamın vazgeçilmez bir parçası olan elektrik ile ilgili sorun ve taleplerimiz için ÇEDAŞ ile sıkı bir iletişim içerisindeyiz. Muhtarlar için oluşturulan WhatsApp Grubu ve muhtarların telefonlarının ÇEDAŞ Çağrı Merkezi bünyesinde VIP hat uygulamasına dâhil edilmesi sorunlarımızın kısa sürede çözümü açısından bizlere büyük kolaylıklar sağılıyor. Eminim ki ulaşılabilir bir kurum olarak şimdiye kadar paydaşları ile sağlıklı bir iletişim içerisinde hizmet odaklı çalışmaları ile ön plana çıkan ÇEDAŞ’ınKalDer ile başlattığı süreçte başarılı sonuçlar elde edeceğine inanıyorum” dedi.
“KALDER İLE
YAPILAN
İŞBİRLİĞİNİN DİĞER KURUMLARA ÖRNEK OLMASINI
DİLİYORUM”
ÇEDAŞ ile arasındaki protokolün hayırlara vesile olmasını temenni eden Çalışma ve İş Kurumu Sivas İl Müdürü Hikmet Canpolat, “Günümüz dünyasında kurumların şirketlerin kendilerini kontrol edilebilir düzeyde özgüvene sahip olmaları son derece mutluluk verici. Tabi bunlar yöneticilerimizin kalitesiyle, ön görüsüyle doğrudan bağlantılı. Bu bağlamda kalite kontrol, kalite düzeyinin artırılması sunulan hizmetin geri dönüşünün çek edilmesi bunu bir başka göz tarafından yaptırmaya cesaret etmek her kurumun cesaret edebildiği bir husus değil. Bu anlamda ben özgüvenden dolayı ÇEDAŞ’ı tebrik ediyorum. Kamunun da özellikle kalite düzeyini artırma ve bunu gelenek haline getirme noktasında konuya daha ciddi şekilde eğilmesi gerektiğini düşünüyorum; çünkü bizler halkımıza hizmet ediyoruz.
Halkımıza hizmet ederken işin içerisinde olanların etrafında cereyan eden durumları görmeleri güçtür. Hatta iç denetim birimlerinin dahi görmeleri zaman zaman güç olur; çünkü onlar zamanla dâhili bir körlük söz konuş olur. Dolayısıyla bu işin standartlarını profesyonelce bilen, takip eden, sahada uygulayan bunun tecrübesine sahip olan KalDer gibi kuruluşların etkin şekilde kurumlarla işbirliği halinde olmalarının kamu tarafından da desteklenmesi gerektiğini düşünüyorum. Bu bağlamda bu faaliyetin son derece önemli olduğunu düşünüyorum. Taraflara hayırlı olmasını diğer kurumlara da örnek olmasını temenni ediyorum” şeklinde konuştu.

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.