Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Şahan Bozokspor’u Ordu deplasmanında da yalnız bırakmadı

Süleyman Şahan, Bozokspor’un Play-Off rövanş mücadelesinde Ordu deplasmanında takımı yalnız bırakmayarak tribünde destek verdi.

Süleyman Şahan, Bozokspor’un Play-Off rövanş mücadelesinde Ordu deplasmanında takımı yalnız

Süleyman Şahan, Bozokspor’un Play-Off rövanş mücadelesinde Ordu deplasmanında takımı yalnız bırakmayarak tribünde destek verdi.
Kritik karşılaşma öncesinde taraftarlarla birlikte Bozokspor’a moral veren Şahan, kırmızı-siyahlı ekibin yanında yer alarak galibiyete olan inancını dile getirdi. Yeni Ordu Stadyumu’nda oynanan mücadelede Temsilcimiz Bozokspor sahaya büyük umutlarla çıkarken, Milletvekili Şahan da tribündeki yerini aldı.
Maç öncesi yaptığı değerlendirmede takıma başarılar dileyen Süleyman Şahan, “Şehrimizin gururu Bozokspor’u Ordu deplasmanında yalnız bırakmıyoruz. Play-Off rövanş mücadelesinde galibiyete olan inancımızla buradayız. İnanıyoruz, başaracağız” ifadelerini kullandı.
Karşılaşmadan 1-0 mağlup ayrılan Bozokspor oyuncuları büyük üzüntü yaşarken, Milletvekili Şahan maçın ardından futbolcularla bir araya geldi.
Takımı tebrik eden Şahan, ortaya konulan mücadeleden dolayı oyunculara moral vererek, sezon boyunca gösterilen performansın Yozgat adına gurur verici olduğunu ifade etti. Teknik heyete de teşekkür eden Şahan, emeği geçen herkese teşekkür etti.
/ Ömer ERTUĞRUL

Reklamı Geç