Açıklamaya göre, Yozgat genelinde toplam 6.391 başvuru yapılırken, vatandaşların taleplerine, şikayetlerine, düşünce ve önerilerine yönelik yapılan başvuruların çeşitliliği dikkat çekti.
İNTERNET VE ALO 150 CİMER HATTI EN ÇOK TERCİH EDİLEN KANALLAR OLDU
Başvuruların büyük bir kısmı dijital ortamda yapıldı. Toplam başvuruların yüzde 69,86’sına denk gelen 4.464 başvuru, internet üzerinden gerçekleştirildi. Ayrıca, başvuruların yüzde 23,23’ünü oluşturan 1.522 başvuru ise ALO 150 CİMER hattı aracılığıyla yapıldı. Vatandaşların sadece şikayet değil, her türlü görüş ve önerilerini iletebileceği CİMER’e, 2024 yılında ayrıca yüzde 6,31’lik kısmı oluşturan 405 başvuru şahsen ve valiliğin CİMER Bürosu üzerinden yapıldı.
Yozgatlı vatandaşların yalnızca şikayet ve taleplerini iletmekle kalmayıp, aynı zamanda memnuniyetlerini ve önerilerini de paylaştıkları belirtildi. 2024 yılı boyunca, CİMER’e toplam 116 adet teşekkür, görüş ve öneri başvurusu yapıldığı açıklandı.
SORGUN İLÇESİ EN ÇOK BAŞVURU YAPAN İLÇE OLDU
Açıklanan verilere göre, Yozgat ilindeki başvurular, ilçelere göre de sıralandı. Nüfusa oranla en fazla başvuru yapan ilçe Sorgun oldu. Sorgun’u sırasıyla Yerköy, Akdağmadeni, Sarıkaya ve Boğazlıyan ilçeleri takip etti.
YOZGAT VALİLİĞİ’NDEN VATANDAŞLARA TEŞEKKÜR
Yozgat Valiliği, 2024 yılı boyunca CİMER üzerinden başvuru yapan tüm vatandaşlara teşekkür ederek, bu başvuruların Yozgat’ın hizmet kalitesini artırmaya yönelik önemli bir kaynak sağladığını belirtti. Vatandaşların taleplerine hızlı ve etkili bir şekilde yanıt verilmesinin önemine vurgu yapan Valilik, CİMER’in, halkla olan iletişimi güçlendiren ve sorunların çözülmesine katkı sağlayan bir platform olmaya devam edeceğini açıkladı.
/Haber Merkezi
Yozgat’ta 2024’te CİMER’e 6.391 Başvuru Yapıldı
Yozgat Valiliği, İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü CİMER Bürosu tarafından 2024 yılı boyunca yapılan başvurularla ilgili verileri kamuoyuyla paylaştı.