Yozgat İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Akif Karaarslan, sağlık hizmetlerinin yerinde değerlendirilmesi ve hizmet kalitesinin artırılmasına yönelik çalışmalar kapsamında Sarıkaya Devlet Hastanesi’ni ziyaret etti.
Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanı Uzm. Dr. Cahit Bekir Kayhan’ın da eşlik ettiği ziyarette, hastanede sunulan sağlık hizmetleri, yürütülen çalışmalar ve hizmet süreçleri detaylı şekilde ele alındı. Hastane yönetiminden bilgi alan Dr. Karaarslan, vatandaşlara daha etkin, hızlı ve kaliteli sağlık hizmeti sunulması amacıyla gerçekleştirilen uygulamaları değerlendirdi.
Ziyaret kapsamında sağlık çalışanlarıyla da bir araya gelen İl Sağlık Müdürü Karaarslan, personelin talep, görüş ve önerilerini dinledi. Sağlık çalışanlarının özverili çalışmalarına vurgu yapan Karaarslan, sağlık hizmetlerinin başarısında çalışanların emeğinin büyük önem taşıdığını ifade etti.
Hastanede tedavi gören vatandaşları da ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerini ileten Karaarslan, hasta ve hasta yakınlarının görüşlerini dinledi. Vatandaş memnuniyetinin sağlık hizmetlerinin temel unsurlarından biri olduğunu belirten Karaarslan, kaliteli, erişilebilir ve sürdürülebilir sağlık hizmeti sunma hedefi doğrultusunda çalışmaların aralıksız sürdürüldüğünü kaydetti.
Ziyaretin sonunda hastane yönetimine ve fedakarca görev yapan sağlık çalışanlarına teşekkür eden İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Akif Karaarslan, Yozgat genelinde sağlık hizmetlerinin geliştirilmesi ve vatandaş memnuniyetinin artırılması amacıyla yürütülen çalışmaların kararlılıkla devam edeceğini ifade etti.
/ Haber Merkezi
Karaarslan’dan Sarıkaya Devlet Hastanesi’ne ziyaret
Yozgat İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Akif Karaarslan, sağlık hizmetlerinin yerinde değerlendirilmesi ve hizmet kalitesinin artırılmasına yönelik çalışmalar kapsamında Sarıkaya Devlet Hastanesi’ni ziyaret etti.



