Eğitimde iletişimin günümüzdeki hasta ve çalışan memnuniyetindeki önemi, iletişim becerileri, iletişimde yapılan kazalar, kişiler arası doğru iletişim becerileri anlatıldı. Yozgat Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreteri Op. Dr. İsmail Kurca yaptığı açıklamada hasta ve çalışan ilişkilerinin önemine değindi. Dr. Kurca, “İletişim bir yetenek değil, sonradan öğrenilebilen bir beceridir. Sağlık alanında hasta, çalışan memnuniyeti bizim ilk hedeflerimiz arasındadır.
Hasta ve çalışan arasında iletişimin sağlıklı olması için biz sağlık çalışanlarına büyük bir pay düşmektedir.
Çalışanlarımıza iletişim beceri eğitimlerimizi belirli periyotlarla vermemizin nedeni de var olan iletişim becerimizi daha da kuvvetlendirmektir.” dedi.