Yozgat Valisi Mehmet Ali Özkan, 13-17 Mayıs tarihleri arasında Antalya’da düzenlenen Uluslararası WAKO Dünya Kupası’nda derece elde eden Yozgatlı sporcuları makamında kabul etti.
Vali Özkan, dünya kupasında önemli başarılar elde eden sporcuları tebrik ederek başarılarının devamını diledi. Ziyarette, gençler 65 kilo kategorisinde üçüncü olan Nursena Ceylan ile büyükler 55 kilo kategorisinde üçüncü olan Betül Zararsız yer aldı.
Sporcularla yakından ilgilenen Vali Özkan, elde edilen derecelerin Yozgat adına gurur verici olduğunu ifade ederek, sporcuların azim ve disiplinle daha büyük başarılara imza atacağına inandığını belirtti.
Başarılarıyla Yozgat’ı ulusal ve uluslararası arenada temsil eden sporcular, desteklerinden dolayı Vali Mehmet Ali Özkan’a teşekkür etti.
/ Haber Merkezi
Vali Özkan’dan tebrik
Yozgat Valisi Mehmet Ali Özkan, 13-17 Mayıs tarihleri arasında Antalya’da düzenlenen Uluslararası WAKO Dünya Kupası’nda derece elde eden Yozgatlı sporcuları makamında kabul etti.
