Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Vali Özkan’dan tebrik

Yozgat Valisi Mehmet Ali Özkan, 13-17 Mayıs tarihleri arasında Antalya’da düzenlenen Uluslararası WAKO Dünya Kupası’nda derece elde eden Yozgatlı sporcuları makamında kabul etti.

Yozgat Valisi Mehmet Ali Özkan, 13-17 Mayıs tarihleri arasında Antalya’da

Yozgat Valisi Mehmet Ali Özkan, 13-17 Mayıs tarihleri arasında Antalya’da düzenlenen Uluslararası WAKO Dünya Kupası’nda derece elde eden Yozgatlı sporcuları makamında kabul etti.
Vali Özkan, dünya kupasında önemli başarılar elde eden sporcuları tebrik ederek başarılarının devamını diledi. Ziyarette, gençler 65 kilo kategorisinde üçüncü olan Nursena Ceylan ile büyükler 55 kilo kategorisinde üçüncü olan Betül Zararsız yer aldı.
Sporcularla yakından ilgilenen Vali Özkan, elde edilen derecelerin Yozgat adına gurur verici olduğunu ifade ederek, sporcuların azim ve disiplinle daha büyük başarılara imza atacağına inandığını belirtti.
Başarılarıyla Yozgat’ı ulusal ve uluslararası arenada temsil eden sporcular, desteklerinden dolayı Vali Mehmet Ali Özkan’a teşekkür etti.
/ Haber Merkezi

Reklamı Geç