""

Vali Yurtnaç çağrı merkezini ziyaret etti « Yeniufuk Gazetesi

19 Nisan 2024 - 22:06

Vali Yurtnaç çağrı merkezini ziyaret etti

Yozgat Valisi Kemal Yurtnaç, 2012 yılında Yozgat’ta faaliyet göstermeye başlayan ve şu anda 470 kişi istihdam eden Webhelp Çağrı Merkezini ziyaret etti.

Vali Yurtnaç çağrı merkezini ziyaret etti
Son Güncelleme :

13 Haziran 2017 - 7:00

Yetkililerden çağrı merkezi hakkında bilgi alan Vali Yurtnaç, çağrı merkezinin büyük bir fabrika kadar istihdam sağladığını söyledi.
Bu sektörün özellikle Türkiye gibi nüfusu genç ülkelerde hızlı bir şekilde büyüdüğünü belirten Vali Yurtnaç, “Dünya üzerinde genellikle bankacılık, haberleşme, sağlık, GSM operatörleri ve birçok hizmet bu çağrı merkezleri aracılığıyla yürütülüyor. İlimizde de birden fazla şirket bu çağrı merkezinin içinde faaliyetlerini devam ettiriyor. İstihdam açısından da önemli bir yatırım. Yozgat’ta kurulduğu zaman 200 kişi istihdam eden çağrı merkezi, bu gün bu sayıyı 470’e çıkarmış. Ben inanıyorum ki önümüzdeki yıllarda bu sayı daha da artacaktır” dedi.
Vali Yurtnaç’a bilgi veren firma yetkilileri ise, Türkiye’deki sektörde yaklaşık 60 bin civarında kişi çalıştığını kaydederek, “Biz önümüzdeki yıllarda bu sayının katlanarak artacağına inanıyoruz. Firmalar, özellikle dış kaynak kullanımı için çağrı merkezlerini kullandıkları zaman Anadolu’yu tercih ediyorlar. Doğu ve Güneydoğuda yatırımlara ağırlık veriyorlar. Telefon firmaları, bankalar Anadolu’ya bu yatırımlarını yapıyorlar. Çünkü artık büyük şehirlerde belli bir kapasiteye erişildi. Yozgat’ta da hedefimiz daha fazla istihdam sağlamak” diye konuştu.

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.