Yozgat Valiliği koordinesinde, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından düzenlenen 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Okul Sporları Gençler ve Yıldızlar Karakucak Güreşi Türkiye Birinciliği müsabakaları, Spor Vadisi Er Meydanı’nda büyük heyecana sahne oldu.
Gençler kategorisinde gerçekleştirilen final karşılaşmalarında sporcular, Türkiye birincisi olabilmek için kıyasıya mücadele etti. Tribünlerde yoğun ilgi gören müsabakalar, renkli ve çekişmeli anlara sahne oldu.
Organizasyona 41 ilden yaklaşık 1500 sporcunun katıldığı belirtilirken, güreşçiler farklı sıkletlerde dereceye girebilmek için ter döktü.
VALİ ÖZKAN SPORCULARI TEBRİK ETTİ
Final müsabakalarını takip eden Yozgat Valisi Mehmet Ali Özkan, dereceye giren sporculara madalyalarını takdim ederek başarılarından dolayı tebrik etti. Vali Özkan, organizasyonun genç sporcuların gelişimi açısından önemli bir fırsat sunduğunu ifade etti.
YILDIZLAR KATEGORİSİ MÜSABAKALARI DEVAM EDECEK
Şampiyona kapsamında Gençler kategorisinin ardından Yıldızlar kategorisi müsabakalarının da 19 Haziran’a kadar devam edeceği bildirildi. Organizasyonun, Türk güreşine yeni yetenekler kazandırması hedefleniyor.
/ Haber Merkezi
Karakucak güreşi nefes kesti
Yozgat Valiliği koordinesinde, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından düzenlenen 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Okul Sporları Gençler ve Yıldızlar Karakucak Güreşi Türkiye Birinciliği müsabakaları, Spor Vadisi Er Meydanı’nda büyük heyecana sahne oldu.




