Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Vali Özkan Hacıbektaş’ta gönül sofrasında buluştu

Yozgat Valisi Mehmet Ali Özkan, Muharrem ayının manevi atmosferinde birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularını pekiştirmek amacıyla Nevşehir’in Hacıbektaş ilçesinde düzenlenen Oruç Açma ve Lokma Paylaşımı Programı’na katıldı.

Yozgat Valisi Mehmet Ali Özkan, Muharrem ayının manevi atmosferinde birlik,

Yozgat Valisi Mehmet Ali Özkan, Muharrem ayının manevi atmosferinde birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularını pekiştirmek amacıyla Nevşehir’in Hacıbektaş ilçesinde düzenlenen Oruç Açma ve Lokma Paylaşımı Programı’na katıldı.
Horasan Erenleri Dergâhı Cemevi’nde gerçekleştirilen programa İçişleri Bakanı Mustafa Çiftci, Millî Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, milletvekilleri, valiler, belediye başkanları, kamu kurum ve kuruluşlarının temsilcileri, sivil toplum kuruluşlarının yöneticileri ve çok sayıda davetli iştirak etti.
Muharrem ayının anlam ve önemine uygun olarak gerçekleştirilen programda oruçlar birlikte açılırken, lokmalar paylaşıldı. Katılımcılar, paylaşma, dayanışma ve kardeşlik duygularının ön plana çıktığı anlamlı buluşmada bir araya geldi.
Toplumsal birlikteliğin güçlendirilmesi, hoşgörü kültürünün yaşatılması ve farklı kesimler arasındaki dayanışmanın artırılması amacıyla düzenlenen programda, birlik ve beraberlik mesajları verildi. Muharrem ayının manevi ikliminde gerçekleşen buluşma, kardeşlik ve dayanışma ruhunun en güzel örneklerinden biri olarak değerlendirildi.
Yozgat Valisi Mehmet Ali Özkan da program kapsamında vatandaşlarla bir araya gelerek Muharrem ayının huzur, bereket ve kardeşliğe vesile olması temennisinde bulundu. Program, yapılan duaların ardından sona erdi.
/ Haber Merkezi

Reklamı Geç