DAVET ÜSTÜNE DAVET! « Yeniufuk Gazetesi – Yozgat Haberleri

24 Eylül 2021 - 11:28

DAVET ÜSTÜNE DAVET!

DAVET ÜSTÜNE DAVET!
Son Güncelleme :

30 Ekim 2017 - 7:00

64 görüntüleme

 

Adet olduğu üzere ortada bir sorun yoksa yapılan davete her zaman icabet etmek farzdır. Örf, adet, gelenek ve göreneklerimiz bunu tavsiye eder…

Fakat günümüz şartlarında davetler ya yerini bulmuyor ya da karşılık görmüyor ama istesek de, istemesek de hepimizin bir şekilde kapısını çalmak durumunda kaldığımız bir Kurum var ki; davet bu kurumdan yapılmaktadır…

Medyayı takip edenler anlatmak istediğimi tahmin etmişlerdir ama yine de anlatmak bize gereğini yapmak ya da yapmamak size kalmış…

Elektrik dağıtım kurumundan bahsediyorum kısa adı ÇEDAŞ, elektrik dağıtım hizmeti verdiği Yozgat, Sivas ve Tokat’taki abonelerine ‘Bilginizi güncelleyin, sahip olduğunuz hak ve fırsatları kaçırmayın’ çağrısında bulundu.

Yapılan çağrıyı bir de buradan sizlerle paylaşayım istedim: ÇEDAŞ, elektrik dağıtım hizmeti verdiği Sivas, Tokat ve Yozgat’taki abonelerine ‘Bilginizi güncelleyin, sahip olduğunuz hak ve fırsatları kaçırmayın’ çağrısında bulundu
ÇEDAŞ, elektrik dağıtım hizmeti verdiği Sivas, Tokat ve Yozgat’taki abonelerine ‘Bilginizi güncelleyin, sahip olduğunuz hak ve fırsatları kaçırmayın’ çağrısında bulundu.
Çamlıbel Elektrik Dağıtım AŞ (ÇEDAŞ), elektrik aboneliği kendi üzerinde bulunmayan ya da bilgileri eksik ve eski olan tüketicilerine, sahip oldukları hak ve fırsatlardan yararlanabilmeleri için ‘bilgi güncelleme kampanyası’ başlattı. Sivas, Tokat ve Yozgat’ta 930 bin aboneye elektrik dağıtım hizmeti veren ÇEDAŞ, bilgi güncelleme için tüm kanalları ile tüketicilerin hizmetinde olduğunu duyurdu. Elektrik aboneliğini kendi üzerine almak ve bilgilerini güncellemek için tüketicilerin, ÇEDAŞ’ın Genel Müdürlük binasında bulunan Enerji Masası’na, ALO 186 ve 0 552 186 0 186 numaralı WhatsApp Destek Hattı’na başvurabilecekleri belirtildi.

Konuyla ilgili olarak açıklama yapan ÇEDAŞ Genel Müdürü Ahmet Sait Akboğa, Enerji Piyasası Düzenleme Kurumunun (EPDK) çıkardığı yönetmeliklerle elektrik abonelerine bir takım hak ve fırsatların sağlandığına işaret ederek, “Ancak burada en önemli şart, aboneliğin kullanıcının kendi üzerinde olması. Yine şirketimiz tarafından sunulan fırsatlar, arıza, planlı ve plansız kesintilerden haberdar olması için de abonemiz bilgilerini güncellemeli. Müşteri memnuniyeti odaklı çalışan bir şirket olarak, abonelerimizin mağduriyet yaşamaması, kendisine sunulan fırsatlardan haberdar olması için bölgemizde bir kampanya başlattık. Gelin bilginizi güncelleyin, güncel bilgilerden haberiniz olsun diyoruz” dedi.

Tavsiyem odur ki; Böyle bir daveti aslında geri çevirmemek gerekir çünkü zaman zaman bazı şikayetler kulağımıza kadar geliyor, bu şikayetlerin asıl muhatabı şimdi bir davet yapmış, gidip her şeyi açık açık konuşmak vakti değil midir?

 

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.